İpucu: Firefox Güncellendi Sayfasını İptal Etme

Mozilla Firefox, bildiğiniz gibi sürüm sistemini değiştirdi ve daha sık güncellenmeye başladı. Dolayısıyla biz kullanıcılar da tarayıcımızı her güncelleyişimizde daha sık "Firefox güncellendi." sayfasını görmeye başladık ve sık güncellemelerden dolayı biraz da bu sinir bozucu olmaya başladı. Eğer siz de bizim gibi düşünüyorsanız bu ipcucu işinize yarayacak.



Tarayıcınızın adres çubuğuna (gitmek istediğiniz internet adreslerini yazdığınız yer) about:config yazın. "Garanti kapsamından çıkabilirsiniz" yazılı bir sayfa gelecek. "Söz veriyorum, dikkatli olacağım!" tuşuna tıklayın. Şimdi yukarıda süzgeç yazan yere "browser.startup.home" yazın. Ekranda 4 tane kayıt kalmalı. (Bu sayı ileriki sürümlerde değişebilir elbette geliştiriciler yeni şeyler eklerse.) Şimdi bu 4 kayıttan browser.startup.homepage_override.mstone yazana çift tıklayın. Bir ileti kutusu açılacak ve bunda rv:7.0.1 gibi bir değer olabilir. Bu değeri silin ve yerine "ignore" (tırnak işaretleri olmadan) yazın.

Bundan sonra Firefox güncellemelerinde, "Firefox güncellendi" sayfasını görmeyeceksiniz.


4 yorum:

  1. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. ben yaptım bu işlemi genede çıkıyor.her açtığımda extradan firefox güncellendi diye bir yazı var.

    YanıtlaSil
  3. üç defa denedim işe yaramıyor..
    10.0.2 sürümü kullanıyorum
    işlemi yaptıktan sonra pc yeniden başlatmak geregekir mi bilmiyorum

    YanıtlaSil